Oplatí sa mať jedlý názor firmy. Potom s vami urobia rozhovor aj v časopise F.O.O.D. Rozprávali sme sa o tom, prečo práve LEMONPIE, ako sa nám s koláčovým názvom žije, ako naň reagujú klienti. A keďže nie sme skúpe, podelili sme sa s čitateľmi aj o recept na ten náš naj citrónový koláč.
Vraví sa: keď ti život ponúkne citróny, urob z nich limonádu. My navrhujeme niečo ešte rafinovanejšie. Lemonpie. So správnymi odborníčkami po boku zvládnete predaj či kúpu nehnuteľnosti a nestratíte pritom šťavu.
Jana Šimeková a Mária Halászová vedú butikovú realitnú kanceláriu LEMONPIE. Spolu pomáhajú ľuďom nájsť vysnívanú nehnuteľnosť alebo naopak, predať tú svoju čo najvýhodnejšie. Najprv sa o všetko postarajú a nakoniec položia na stôl svoj vychýrený citrónový koláč.
Prečo ste sa rozhodli, že sa chcete volať práve LEMONPIE? Prečo citrónový koláč a nie napríklad jablkový?
Mária: Nehnuteľnosť kupujeme či predávame za rôznych okolností. Niektoré sú veselšie, iné smutnejšie. Niekomu sa narodí bábätko a potrebuje viac priestoru, iný sa rozvádza, odchádza z Bratislavy. Tak chutí život. Spoluprácu s nami asi najviac vystihuje veta “Keď ti dá život citróny, urob z nich limonádu.” Proces predaja nehnuteľnosti býva pre mnohých neprehľadný. My však to, čo sa zdá na začiatku “kyslé” a náročné, vieme premeniť na pozitívnu skúsenosť. Stávame sa sprievodkyňami klienta, vysvetľujeme, predvídame a pripravujeme obe strany na situácie, ktoré môžu nastať.
Ako sa vám s názvom LEMONPIE na realitnom trhu žije?
Jana: Výborne. Aj klienti reagujú pozitívne, častokrát sa nad hĺbkou názvu LEMONPIE zamyslia až na konci, kedy im to celé pekne zapadne do seba – citrónový koláč ako oslava na konci niekedy aj “kyslejšej” cesty.
Ste známe tým, že idete do hĺbky a nepodceňujete silu svojich a klientových zmyslov a k nim pridávate aj šiesty – vašu intuíciu.
Mária: Áno, pomáhajú nám počas celého realitného obchodu. Keď nastavujeme podmienky vzájomnej spolupráce. Pri zariaďovaní a tvorbe marketingových materiálov o nehnuteľnosti. Veľký dôraz na zmysly a intuíciu dávame pri obhliadkach a kontakte s potenciálnymi kupujúcimi, keď sa snažíme navnímať záujemcov a ukázať im nehnuteľnosť tak, aby boli zodpovedané všetky ich otázky a obavy.
Predaj, kúpa, či prenájom bývania sú situácie pozostávajúce z množstva krokov. Ktoré z nich si vy dve osobne najviac užívate?
Mária: To je to správne slovo. Užívať si celý proces. To je to, čo naši klienti majú pri realitnom obchode s nami zažívať a veríme – a zároveň vieme – že aj zažívajú. Príprava nehnuteľnosti pred predajom, homestaging, pomáha kupujúcemu vidieť nehnuteľnosť tak, ako môže vyzerať, nie ako vyzerá podľa vkusu predávajúceho. Predávame skutočnú emóciu. Poteší nás, keď si zariadenie, dekorácie a umelecké diela noví majitelia chcú rovno nechať. Dostanú tak nielen kvalitnú vysnívanú nehnuteľnosť, ale aj služby interiérového dizajnu a odpadne im kus práce.
Homestaging výrazne zvyšuje predajnú cenu, odlíši a správne “umiestni” nehnuteľnosť na trhu. Každá predávaná nehnuteľnosť má svojho kupujúceho. Len ho musíte na trhu nájsť. A toto je ten náš rokmi osvedčený spôsob. Potom vzniká text a prezentácia, ktorá je vždy jedinečná, ušitá na mieru farebnosťou a štýlom a spájajúca profesionálne fotografie s textom, aby sme upriamili pozornosť na to, čo je je dôležité. Všetky ostatné služby na vysokej úrovni ako komplexná právna a notárska príprava a prevedenie klienta celým procesom až po podanie potrebných dokumentov na kataster, sú pre nás už pravidelným rituálom. Myslíme na všetko a aj to zabezpečíme.
Jana: Sila značky LEMONPIE spočíva v našom osobnom prístupe. Sme optimistky, hráme fér a sme tu pre klienta od začiatku až po citrónovú “bodku”. Z uzavretého obchodu sa vždy tešíme rovnako ako naši klienti. Je koniec a zároveň začiatok – kyslá príchuť sa stretáva so sladkou. O tom je náš lemonpie. Vyskúšajte recept a dajte vedieť, ako vám chutil. Budeme sa tešiť.
Viac priamo vo F.O.O.D.e, kde nájdete aj kompletný RECEPT NA NÁŠ LEMONPIE https://food.detiamy.sk/clanok/ke-vam-byt-predava-lemonpie